Interactive Marketing en meer dan 3 weken bloggen

Interactive Marketing en meer.. is nu meer dan drie weken bezig met bloggen over interactieve marketing. 

Als eerste: ik surf met een ‘open mind’, ik probeer alles! Je weet wel: aanmelden, inloggen, aanpassen etc – the works. Ik zit vooral op Amerikaanse blogs (moet ik zeggen,) mijn blog wordt dus bilateraal want ik ga niet alles vertalen (die zit!).  Ik pik ideeen van anderen en ga door waar het over gaat (en waar anderen stoppen…). Dan ga ik die applicatie in – probeer het en klik door. Ik ben van beta naar alpha gegaan! Jawel, applicaties die net zijn begonnen, de zogenaamde startups.

Verder, ik ben van design (template) veranderd, heeft veel gevolgen gehad op de uitstraling en navigatie maar voldoende mogelijkheden om te configureren. Ik ben supertevreden met WordPress! Kan het aanbevelen!

En ik mag als gastblogger optreden bij Searchcowboys!

cowboy6.jpg

Wat moet ik nog doen? Ik moet mailtjes gaan sturen naar vergelijkbare sites en blogs… Links uitwisselen. Want ik heb totaal geen traffic! Dus als je dit leest laat dan een berichtje achter. Het wordt gewaardeerd!

Plaats een reactie

Nog geen reacties.

Comments RSS

Plaats een reactie